Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 december 2010

Livsnjutare !


Vad tänker du på när du hör ordet livsnjutare .

Visst kan det ordet komma i gugning när man tänker efter vilken klang det har.

Vet ni vad jag ska göra nu .

Jo jag ska krypa tillbaka i sängvärmen igen , hihihiiiii .

Jag kan bara inte motstå det.

Jag har en bok som ligger och väntar på mig.

Så nu vet ni vad jag ska göra en stund framöver.

Detta är livskvalitet

Hihiii morgonen är min .

Bara min............
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej ! Önskar dig detsamma o nu får vi se till att det blir lite mer snö tycker ju du me. Kram o ha ett riktigt gott slut o ett ännu bättre Gott Nytt År Beijan