Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 december 2010

Morgon gympa !

Ja så var det dags för lite morgon gympa eller hur.

Låt dö köttet vibrera 1 - 2 - 3 - 1 - 2 - 3

Känn valkana studsa runt midjan 1 - 2 - 3

Kniiiiip å Kniiiip å Kniiip åååååå Knip ååå...

Lyft höger ögonlock 1 - 2 - 3 - 1 - 2 - 3
Byt

Lyft vänster ögonlock 1 - 2 - 3 - 1 - 2 - 3

Sväng vänster arm och höger arm 1 - 2 - 3

Vifta loss och känn dö köttets sakta väckas till liv , och du njut av din kropp.
Smal eller mullig , kraftig eller tjock skit samma den är din och var glad för att du ha en kropp
och stoppa din själ i..............











Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: