Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 december 2010

Trevlig Onsdag !


Jösses så fort tiden rinner iväg , jag hinner inte med längre.

Vad är det som händer.

Är det bara jag som känner så här, att tiden bara är, putts väck.
Inte kan detta fenomen berå på ens ålder eller hur ??

Men nått samband tror jag ändå det har, suck.

Förr när barnen bodde hemma så hade man tusen järn i elden , och full rulle var det hela tiden
men jösses vad man hann med att göra , ALLT.

AAhhhaaa jag har blivit en sengångare.
Så är det vänner..........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: