Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 december 2010

Morning !

Varför är det måndag alla redan. Helgen , vips så är den borta.

Häck väck blöt fläck .

Jag och min man som skulle hinna göra sååååååååå mycket.
Nu vill jag lägga i nödbromsen så en hinner med.

MÅSTE BLI FÄRDIG IDAG , FÖR SEDAN ÅKER JAG TILL HOLLAND.

Hör det till åldern att man inte hinner med att göra så mycket längre.

Har allt blivit så mycket krångligare.

Eller vad fasiken är det som händer.

För latare det har jag absolut inte blivit eller har jag blivit det ???
NHEEEEJJJJ !

Upplever ni också som har kommit upp i åren att tiden går så fasligt fort , nu ????

Ha det nu så bra , så hörs vi om en vecka , tjinge ling .........
















Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: