Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

08 mars 2010

Bli smal till sommaren !

Vill du bli smal och komma i sommarkläderna , och visa dej på beachen.


Snart har vi beach 2010 i full gång.


Om du slarvat med kilona kan du hänga med här på litet övningar.


Bra om du inte har ätit och druckit för mycket innan.


Tänk på att "andas" medan du jobbar, flåset är viktigt att få igång.


DÅ KÖR VI.


SCROLLA NER.



ÅSSSO , scrollar vi upp igen.






Det räcker för idag.


Glöm inte stretchningen efteråt och i morgon kör vi igen.......






Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Torilpia sa...

Haha ... gjett om jeg ble sliten i armen nå .. hihi ..

Ha en super ny uke - klemmer!