Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 mars 2010

Ibland !




Ibland.när du gråter , ser ingen dina tårar.



Ibland. när du har ont , ser ingen att du har ont.



Ibland.när du är bekymrad , ser ingen dina bekymmer.



Ibland.när du är lycklig , ser ingen att du ler.






-



-



-






Men SLÄPP EN FIS bara EN gång.






Och alla vet det.........











Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Torilpia sa...

Hihi .. sånn er det nok ja :o)

Ha en fortsatt fin uke - klemmer!

Bestemor Drillo sa...

Så sant så sant!!!
Ha en god onsdag!! Klem;))