Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 mars 2010

Grattis Ella !


Idag vill vi gratulera Ella på hennes 2-årsdag , hoppas att du får en fin dag med många STORA paket.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥ Jag här en bukett dig skänker av rosor och av blad.
Var gång jag på dig tänker så känner jag mig glad. ♥




Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Gratulerer med dagen Ella! To år, det er dobbelt så mange år som for et år siden.

Vi har nettopp feiret vårt yngste barnebarn sin to årsdag 8. mars. mens damene feiret noe helt annet denne dagen... :)