Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 mars 2010

Halv förkylning !

Jag har blivit förkyld.


Men bara halvt.


Jag är alltså halvförkyld.


Det är alltså så att det rinner ur vänstra ögat och jag nyser och får snyta min vänstra näsborre hela tiden.


Men bara den vänstra.


Så jag har åkt på en något vänstervriden förkylning.


Kan det ligga någon politisk konspiration bakom.


Det är ju val år.


Då kan man ju aldrig vara säker på vad dom hittar på.


Förkyld är jag i alla fall , även om det bara är halvt......







Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Stackars lilla du!! choklad hjälper mot alla sjukdomar thihi..
ut i solen en stund!!
varma kramar

Ancan sa...

Jobbigt det där med halvförkylning :)
Hoppas det går över- känns som allt kan gå över idag - underbart väder vi har!

Torilpia sa...

Sånn bruker det å være hos meg også .. men etter en tid bytter det side .. :o)

God bedring til deg!!

Klemmer!