Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 mars 2010

Onsdag Kväll !

Började med att sitta på balkongen och titta på solnedgången,med lite gott att dricka i handen.


Sen var det gubben tur att få sig en omgång , rakning alltså, oj vad han njöt.
Len som en barnrumpa efteråt.

Efter det vandrade vi till den stora Taxi stationen , för att ta en Tuk-Tuk till ett shopping center.


Så mycket shopping blev det inte , men hittade denna lilla goding 8v. gammal , så underbar söt.


Nu började magarna kurra , här står min man och studerar , vad ska vi äta ikväll ?


Jo jo mensan stora feta Lobster blev , och de smakade ljuvligt....




Kram Mor i Stugan


2 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Så trivlig dere har det!
Kos dere videre;))

Linda sa...

ååå vad jag skulle vara där nere med er...ni lever verkligen livet och njuter, skönt!!!

Just nu håller micke på att bli morbror och Kotten håller på att få en kusin :-)

Vi saknar er...fast nu har våren kommit på ritkigt här ner i skåne. Helt snöfritt, 15 plus grader,strålande sol och en massa halmstadgshöns :-)