Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 november 2010

Nytt blir gammalt !

Ja , så här har jag suttit nästan hela eftermiddagen , satt och ´surfade runt i cyber världen och


hittade världens roligaste sida .


Där man nämligen gör om nya bilder så de ser gamla ut , kunde helt enkelt inte slita från detta .


Har gjort om hur många bilder som helst , här under kommer lite av dem på barnbarnen .


Alltså före och efterbilder , håll till godo.







S .B.





S.B.







K & E. E






M.L.








Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänkt va man kan göra....undrar om man kan göra tvärtom också, gamla bilder som ser ut som nya????

Anonym sa...

Hejsan i Stugan.

Var hittade du detta roliga Nyfiken
Ugglan

Anonym sa...

hej!
Vad fina de blev! Har snottat lite bilder ;-).

Kram Lindagum