Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

24 november 2010

Familjen löjlig !

En kan undra när det kommer ett pogram på TV som heter .
"LÖJLIGA FAMILJEN"

För visst skulle det finnas en marknad för det pogramet .

Titta bara på bilden, en kan undra vad grannen tänker om familjen som bor på andra sidan
staketet.

Har du själv funderat över någon löjlig familj som du har stött på under livets gång.

För nog finns dom lite varstans där ute runt oss eller du kanske själv tillhör någon av de
"Löjliga Familjerna" ;)

Vem vet man kanske själv platsar i det facket ..................
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: