Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 november 2010

Julmarknad nästa helg !

Och här sitter jag och drömmer om sommaren när vi satt där och funderade på om vi skulle
klippa gräset , eller rensa i landet eller bara åka iväg till badet.

Nu när kylan kommer krypande så förstår jag inte varför man ska vara så präktig och göra så
mycket nytta när sommaren är.

En skulle ju egentligen släppa allt man ha för händerna och bara gå omkring i ett lyckorus och
känna värmen och lukta på blommorna och leka och hoppa av glädje.

Ja det är sant , jag drömmer samtidigt som jag sitter här och bloggar

Sommar sommar sommar sommar sommar...........









Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: