Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

12 november 2010

Gomorron alla !

( Byggdegården )
Ja då var det FREDAG igen.
Veckorna bara rinner iväg någonstans , fråga mig inte vart , dagarna bara försvinner.

Ikväll blir det att gå till Bygdegården här i byn , för det är denårliga Auktionen ,
och det är lika trevligt varje gång .
Jag tror nästan att varenda bybo är där med sitt glada humör.

Det blir lite gott att äta och dricka innan auktionen river igång.

Nu önskar jag alla en riktigt bra Fredag och en riktig skön helg.

♥ Tänd ett ljus i mörkret , det lyser så vackert......♥















Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! så roligt...ha en skön helg..
kram wivi

Carina sa...

Det låter mysigt! Ha så trevligt!