Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 november 2010

Ett Halvår !

Om ett 1/2 år är sommaren tillbaka.
♥♥♥♥

Tänk om 6 månader är sommaren tillbaka och vi ligger där på stranden

och lapar sol eller sitter i skuggan och ser på dem som lapar sol
och lite annat.

Varför upplever man (iallafall jag) att vintern är såååå mycket
längre än vad sommaren är.

Ska du ge dig iväg till varmare breddgrader nu i vinter mökret.

Eller väljer du hellre att vara kvar här i vinterlandskapet och njuta

av kylan och snön.

Det finns ju visserligen mycket roligt man kan göra även på vintern.

MEN Jag och gubben min sticker i väg i Januari till en varm och solig

strand , där vi bara ska njuta........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: