Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 november 2010

Maträtt eller sovplats !

Jag blev lite orolig när jag såg bilden .

Har liksom blivit informerad någon gång om att vissa äter katt , ÅÅÅÅÅåååååå HEMSKT.

Bara att skriva dessa ord få mig att må pyton.

Men i dag är folk så beresta till olika världsdelar och jag ge mig den på att de har fått maträtter
på sin trallrik som de inte i sin vildaste fantasi skulle ha ätit här hemma.

Men har mumsat och smaksatt och tyckt att det har smakat utsöööööökt gott.

Har du smakat något utöver det vanliga som du inte trodde du skulle ha smakat.

Jag har faktiskt smakat Ätit SURSTRÖMMING med alla konstens regler.

Om jag tyckte det var gott.

Jag vet inte för jag höll andan och sa till mig själv , ÄT och LE och se inte CHOCKAD ut.

Upprepade frasen i mitt huvud.

Det är gott man kan äta det , det är gott man kan äta det , osv.....





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: