Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 juni 2010

En go och gla Midsommar !

Glad , god trevlig Midsommar till Er alla mina vänner.

Av hela mitt hjärta önskar jag er en TREVLIG MIDSOMMAR.

Hoppas på strålande väder, god mat o med gott sällskap.

Va rädda om er.

Puss I Pannan...........
Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Hej alla sa...

Hej på er en trevlig midsommar till er oxå, bara nyfiken fanns det några jordgubbar kvar när du kom dit igår.

Kram Villakullen

Jorids BestemorBlogg. sa...

Ønsker deg en koselig midsommerkveld og mye glede!!
Klem fra Jorid!!