Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 juni 2010

Tånnö - Hjälshammar - Värnamo !

Igår invigdes Sveriges vackraste cykelväg ( enligt vår lokaltidning ).

Vid Funtabo klippte Maria Leifland (C ) bandet och i Värnamo skulle Malin Wengholm (M) klippt , men den fick klippas av någon annan eftersom hon inte kom i tid.

Sedan cyklade folket till mitten av den nya cykelbanan , som hör och häpnad är 200 m. från vårat hus.

Och vad hamnar vi då , jo hos grannen som renoverat upp föräldragården , så plats fanns det ute.

Där det bjöds på korv/hamburgare samt kaffe och kaka , till de ca. 250 personerna som kom.

Lite bilder från gårdagen , här under.







K. en glad nybliven Tånnö bo
och
hans sambo G. här under.
Var glada att de äntligen kom fram ;=)


Erika från grannbyn Nöbbele visade
den nya Ambulansen och dess Hjärtstartare.


Andreas och Johan från vår by Hjälshammar
var grillmästare.



Maria Leifland höll ett litet tal på stallbacken .








Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: