Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 juni 2010

HURRA !

Nu står sommaren vid dörren och vill hälsa på HÄRLIGT ja UNDERBART .

Tisdagen den 1 juni 2010 SOMMAREN är här .


Och idag fyller min kära make år , hur mycket ska vi inte nämna.
Men Kan säga att nästa år , då blir det jämna.

Så puss och kram till dig MIN ÄLSKLING...........
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Jorids BestemorBlogg. sa...

Kjåre Mor i Stugan!
Alltid like koselig og innom bloggen din og hilse på hver dag,du får ha en flott dag med din elskling og kos dere på hans fødselsdag!!
GRATULERER til mannen i stugan og hans gode fru!!

Klem fra Jorid!!