Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

11 juni 2010

Har du bacillskräck !

Jag bara säger...Vad spelar svininfluensan för roll efter att ha läst detta.
*******

Sanna data frán Smittskyddsinstitutet.

Om du simmar en timma i en allmän simhall , har du fátt i dig 1/2 liter urin.
Under en genomsnittlig dag, har dina händer varit i kontakt med minst 15 penisar (genom att ta i dörrhandtag, dörrar etc.)

Ett genomsnittligt intag av snabbmat inneháller minst 12 hár.

Under ett ár har du svalt ned minst 14 insekter medan du sov.

Varje ár har du tagit i hand med minst 6 män som nyss onanerat UTAN att tvätta händerna efterát.

Under en normal bröllopsbankett , har du 1 chans pá 100 att fá munherpes av de andra inbjudna vid kindpussar.

Du inandas dagligen 1 liter av andras anala gaser.

Ha en fin dag..........


GLÖM INTE att tvätta händerna.
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: