Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 juni 2010

Uppmuntran !

Får du någonsin bekräftelse.

Bekräftelse på va då.

Jo , på saker man utför varje dag.

Kanske på ditt arbete , kanske i hemmet , du kanske anstränger dig extra i någon uppgift.

Är det då någon som ser dig , någon som uppmärksammar dig.

Eller struntar du i det och bara gör ditt jobb.

Är det någon som klappar dig på axeln någon gång , någon som ger dig ett leende eller ger dig en kram och talar om för dig va duktig du är.

Eller talar om hur mycket hon/han gillar dig.

Jag blir iallafall jätteglad om någon talar om för mig att jag gör något bra.

Det ger mig inspiration och man blir varm i hjärtat.

Jag mår som bäst när jag får någon annan att må bra p.g.a vad jag gjort mot den personen............





Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har verkligen gjort något GOTT :

Syrensaften smakade bara så.......

Från Ugglan

Rigmor sa...

Tänkvärt...det tar jag med mig idag.