Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 juni 2010

Ingen städlust !

Nu vet jag varför jag ännu inte kommit igång med städningen ,har dragit på det hela förmiddagen.



Och har fortfarande inte kommit till skott , känner mig som Alfons Åberg idag , ska bara.....men sedan händer inget mer.




All energi och städlust har tydligen hamnat hos grannen , läste just hennes blogg och hon far visst runt som en virvelvind där.



Kan inte skylla på något alls faktiskt , hörru , granntant ,vill du vara så snäll och skicka hit lite städlust.



Det är ju Onsdag och jag hade tänkt mig lite helgfint innan Midsommar drar igång......













Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Jorids BestemorBlogg. sa...

Er ofte sånn med meg også, SKAL BARE... og plutselig så er dagen over.
For eksempel så er det mye morsommere og blogge når det ellerers skulle vært ryddet og ordnet både i hus og hage:)
Men det blir jo alltid en årning på det for tilslutt så bare MÅ en til pærs.
Ja sånn er det jo og kunne ha et fritt liv, ingen somm kommer i båsen med mat og skraper skit som du skrev om i ditt forrige innlegg.
Friheten har en bakside og en pris den også(smiler)
Ønsker deg en fin og god Midsommeraften jeg du gode Mor i stugan:)))

klem fra Jorid!!