Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

20 juni 2010

Så där ja !

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar

Så där ja , nu har prinsessan fått sin prins och halva kungariket , eller hur det nu var.

Jag skulle bara vilja skriva GRATTIS till Kronprinsessan och hennes nyblivne prins.

Jag satt bänkad framför vigseln igår och jag tyckte det var helt otroligt fint.

Tänk att det kunde kännas så äkta , även när allting var planerat i minsta detalj och väldigt traditionellt.

Victoria var perfekt , hon strålade ikapp med alla fabulösa klänningar och Daniel matchar henne så bra Så avslappnade och glada och kära.

Och många vackra klänningar, det här slår ju både Nobelfesten och vilken Hollywoodpremiär som helst........







Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Anonym sa...

kokerska
kokinajaa kan bara hålla med, så fantastiskt vackert bröllop, vilket par! det lyste av kärlek runt dem.

Jorids BestemorBlogg. sa...

Utrolig hva det gjør med oss mennesker når vi er vitne til ekte kjærlighet og varme.
Gratulerer til dere Svensker og til det kongelige nygifte flotte paret.
En festdag i glede som smittet på alle oss som fikk være med dem via tv.skjærmene.Og så godt det som gjør for kropp og sjel og få ta del i andres glede:)
Måtte hell og lykke følge dem inn i fremtiden!!!

Bestemor Drillo sa...

Kjære Mor I Stugan! Gratulerer med et flott bryllup til alle svensker! Jeg storkoste meg hele dagen! Kommer innom for å ønske deg en GOD SOMMER! Sommerklem fra bestemor!