Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 juni 2010

Semesterstressen !


Känner du av den.
****
Det är ju många som lider av semesterstress.
*
Man ska hinna så mycket.
*
Fixa stugan. Spela golf (på annan ort).
*
Vara ute flera dagar med båten.
*
Köra motorcykel.
*
Åka och hälsa på släkten (fast man knappt tål dem..).
*
Sola och bada i massor.
*
Åka utomlands en vecka (ifall det blir regn).
*
Göra vid bilen.
*
Och sen ovanpå allt , ta det lugnt...
*
Det går inte ihop sig helt enkelt, 4 veckor försvinner i ett nafs, och då blir man stressad av det.
*
Känner du igen dig.
*
För övrigt vill jag önska dig en fin dag , och du , ta det lugnt........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: