Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 augusti 2010

Ankan utkastad från Facebook !

Anna var för poppis för communitysajten .


Anna Anka var för populär för Facebook.


Den 39-åriga tv-stjärnan berättar att hon blev utkastad från communityn sedan hon

mottagit ”för många” meddelanden och kommentarer.


Tydligen får man inte vara allt för populär.

Men frågan är om detta verkligen stämmer eller om det bara är ett nytt sätt för Anna Anka att

försöka synas allt mer.


För hon har ju allt mer och mer bleknat och man ser henne inte lika mycket nu på Tv och i

massmedia.

Folk har nog tröttnat på den lilla "Ankan" , skulle jag tro.


Så kan det gå när man är lite för kaxig............







Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hallo gode nabo over grensen!
Ikke umulig du er inne på noe her, men skulle det vise seg at hun ved en senere anledning trenger å kastes ut, melder jeg meg som utkaster. :) Unnskyld meg, men normalt liker jeg svensker veldig godt. :)

Jeg trenger vel ikke si noe mer og refererer til tidligere innlegg hos meg.

Håper alt er bra, om jeg ikke ser så mye til deg, tror du er innom titt og ofte... :)

Ha ei fin uke!