Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 augusti 2010

Lilleman M. !

Studerar här sina föräldrar som försöker spela vollyboll , i stugan hos mina föräldrar den ligger i
Apelviken i Varberg ......

Pappa jag vill också vara med......

Är det så här man ska hålla händerna eller.....


Nää , det gick inte så bra , jag tror jag sätter mig här hos dig mormor...



Phuu , det var varmt här i solen.....




En Mer släcker törsten , mmmm det var gott..............





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Kotten sa...

hihihihi...vad fint du få till det :-) Kram