Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 augusti 2010

Fotvårtor !

Har du problem med Fotvårtor !
Det kanske är många som har problem med fotvårtor och har svårt att få bukt med dom.

Men här ett verkligt bra tips.

Smeta över Karlssons klister på och runt vårtan , så att den inte får någon luft.

Då försvinner den på en vecka , säger dom som har testat.

Värt att prova då , eller hur......




Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kanske det kan vara värt. Har ju en knölig en under foten. Hoppas man kan gå på foten sen bara!
Kram Linda