Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 augusti 2010

Hoppas !

Snälla , snälla ge mig lite sol.

Jag är så trött på detta väder.

Vart tog sommaren vägen.

Om någon som vet så skicka lite till mig.

Idag ska jag , städa huset , tvätta och lite andra saker.

Givetvis hålla koll , och HOPPAS på lite solsken.

Hmmm vilken ointressant information , men det är fakta.........







Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Torilpia sa...

Skulle vasket litt jeg også - men ryggen tilsier at det bare blir enklere oppgaver denne dagen også.

I helgen får jeg hjem alle mine tre prinsesser - en riktig jentehelg blir det. Så får været være som det vil - vi skal uansett ha det trivelig :o)

Ha en fortsatt god torsdag - klem :o)

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ja man blir inte pigg precis på de här vädret...

men le och va glad det underlätta
om du orkar thihi..

ha en bra dag
kram wivi

Rigmor sa...

Håller med...lite mer sommar tack! Den kan väl ändå inte vara slut än...??