Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 augusti 2010

Valaffischer !

Läser folk verkligen vad det står på valaffischerna.

Ser man överhuvudtaget att det är uppsatt några valaffischer.

Vilket vansinnigt slöseri med pengar det är dessa affischer, onödigt till 90 %.

Inte läser då jag dom.

Jag tror inte heller att så många andra gör det.

Jag tror att det är många som bestämmer precis i sista stunden , vilket parti dom kommer att
rösta på.

Ja ja , var och en får ju göra som dom vill , men jag , jag har bestämt mig för länge sedan , för
vilket parti som kommer att få min Röst.

Men det förblir min egen lilla hemlighet =).............
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: