Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 augusti 2010

Massor av PYSSEL !


Pyssel Stina själv.



Har varit nere i Apladalen idag , och inhandlat diverse PYSSEL saker som jag ska sitta och pyssla med framåt hösten , när det viner runt husknutarna.

Det finns även färdiga saker att köpa , för dem som hellre vill det.

I Hantverksstugan huserar nämligen
( klicka på namnen så kommer ni till deras bloggar ) Pysselstina , Vardagspyssel
och en dam vid namn Berit , som syr fina saker.
De har varit där hela veckan från Mån-Sön. mellan 13.00 - 18.00.

Inga-Lill från Vardagspyssel , som är en riktig hejare på att såga ut saker i trä .
Det är bara att tala om hur man vill ha det så fixar hon det galant.

Här är ett litet litet axplock av allt jag inhandlat , STOR påse blev det.
Ja , jag kunde nog ha köpt lika mycket till .
Så till alla mina PYSSEL vänner runt Värnamo , säger jag bara att.
Ta er en sväng till Apladalen , ni kommer inte att bli besvikna.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Här under kommer några bilder innefrån stugan.






Kram Mor i Stugan






Inga kommentarer: