Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 september 2010

Dagens outfit !

Ser att många UNGA bloggare, skriver om "dagens outfit".

Det är helt förståeligt att man gillar kläder och skor , det gör även jag.

Men det här med att berätta min outfit , NÄÄ , det tror jag inte ni är intresserade av heller.

Det jag skriver om , det intresserar säkert inte yngre bloggare och
säkert inte heller mitt inrutade vardags liv.

Yngre bloggare skriver om fester hit och dit, väskor och smink, skor och killar.

Jag älskar ju också kläder, skor, väskor och parfym och visst är det kul att gå på fest ibland.

Men inget viktigt egentligen numera i mitt liv , jag har liksom kommit över det stadiet.

Allt har sin tid , så är det ju bara , i ens liv , och tur är väl det kanske.
Med detta menar jag inte att man skall göra sig äldre än vad man är och även om man hunnit till
en viss ålder, så behöver ju inte det betyda att man inte

skall leva, unna sig lyx och flärd och roliga saker.

Nej så är det ju inte.

Livet är alldeles för kort för att inte levas.

Men man prioriterar på ett annat sätt vad som är viktigt i ens liv , när man blir äldre ;)..........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: