Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 september 2010

Kan inte gå upp i vikt !

Ser lite otäck ut , stackarn.........
Sitter här och surfar runt hittade plötsligt en artikel om Lizzie 21 år.

Hon vägde bara ett kilo och var så liten att det enda som passade var
pyttesmå dockkläder .

I dag är hon 21 år och har aldrig vägt mer kilo. än 27

Hon säger att för att inte gå ner ännu mer måste hon äta varje kvart.

Sammanlagt blir det mellan 5000 och 8000 kalorier per dag

fördelade på upp till 60 måltider.

Jag äter små portioner av chips, godis , choklad , pizza , kyckling , kakor , munkar , glass.

Hmm , finns ju inget nyttigt i det.

Hennes matvanor ser inte hälsosamma ut.

Visst behöver hon mer fett än folk i allmänhet.

Men fettet och sockret i chips , godis och kakor borde kanske

ersättas med söta frukter , grädde och fetare smör eftersom de

ändå innehåller näring .............

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll..........

Kram Mor i Stugan


1 kommentar:

Torilpia sa...

.. og proteiner .. masse ..

Lurer på hvordan det ser ut inne i den kroppen der ...