Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 september 2010

Kungligt besök !

Ja , man kan nästan säga att vi fick Kungligt besök idag.
Gubben var och spelade Golf Tävling och jag satt och pysslade , då det ringer på dörren.
När jag öppnar och får se vem som står där , höll jag på att tappa hakan .
Inte mindre än min kusin H. som är bosatt på Nya Zeeland , sedan 25år tillbaka.
Det är ju liksom inte varje dag som vi träffas :)

Kusinen H.

Hans fru G.





För 25-år sedan åkte han ner som ung spoling för att jobba som Dykinstruktör i 3 månader.
3 månader gick och han blev kvar där .
Driver nu ett eget företag där han tar med turister på motorcykel turer , ni kan själva läsa
här http://www.biketoursnz.com/ om ni känner för det.

Ja , det var en underbar eftermiddag , jag ville nästan sitta i knät på och bara få hålla om
honom hela tiden.
Mycket gamla minnen och andra roligheter pratades om och
givetvis vill de att vi ska komma ner och hälsa på dem .
Klart att vi ska göra det , eller hur........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: