Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

30 september 2010

Världens tuffaste jobb !

Nu kan du söka jobb som bonde i Kenya , om du är villig att jobba från från soluppgång till solnedgång.

Vågar du söka världens tuffaste jobb ??


måste du vara kvinna , över 20 och bra på att kommunicera.


Placering , landsbygden i Kenya.


Lön , knappt 10 kronor om dagen.


Är du frisk och har starka överarmar ska det säkert ordna sig.


Från och med idag kan du söka världens tuffaste jobb.


Placeringen är hemma hos Elizabeth Maigua och hennes familj i byn Kirwara

landsbygden i Kenya.


Du ska göra allt som kvinnorna i byn gör , arbeta i jordbruket och dessutom ta hand om

hushållet.


Så det är bara att sätta igång med ansökningen , lycka till .........


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: