Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

24 september 2010

Gräsänkling !

Så är det hela helgen.

Ensam och övergiven .

Maken har åkt på Golfresa ....äta godmat .... dricka öl..... spela kort med gubbarna....


Och jag.

Vem bryr sig om mig.




Nej och hundarna , och jag kan sitta här alldeles själva ikväll och stirra in i brasan och tycka synd om oss ,


medans jag gnager torra salta pinnar , skit i det , skit i mig bara.

Men medans jag sitter där och tycker synd om mig själv som inte får vara med.

ska jag njuta , NJUTA av ensamheten , tystnaden , och värmen från brasan.

Jag ska kura upp mig i soffhörnet med en stor kopp varm choklad och bara

vara skönt ensam.


Och naturligtvis är jag inte ledsen över detta utan snarare tycker jag att det ska bli jätte skönt att får vara själv. .


Jag bara överdrev lite ...........



♥ Trevlig helg till er alla ♥




Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi får önska dig en trevlig helg! Jag och P åker ju till Götet och ska ha det gott. Ligga kvar i sängen, äta frukost i lugn och ro, strosa lite på stan, ta in på nåt ställe och äta och dricka gott! och jag, jag ska vara VAKEN och bara sova nattetid!

Och skulle du tycka att det ändå blir ensamt och alldeles fr lugn så är ju barnen hemma med Moster, där är du alltid välkommen!

Många kramar Linda (bonusdottern!)