Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 september 2010

Text hit och text dit !

Äntligen är den färdig , en liten barnstol som jag faktiskt hade i ett litet förråd på ovanvåningen ,
innan hade den färgen rosa .

Men efter mycket slit med , slipande , målande , slipande och målande igen , och lite text
sitsen så är den nu klar.


Vad tycks om detta , mästerverk :)~


På sitsen har jag textat barnbarnen och bonus barnbarnens namn .


Sen blev det lite vit färg på en liten barn sopkvast och
givetvis , text där också.


Den hänger vid groventre dörren.......






Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: