Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 september 2010

Små troll !

Jag minns dessa små gulliga troll som mina flickor lekte med.
Detta lilla troll hår kammades ideligen , så till slut var det bara en tofs här och där.

De kunde även sättas på pennan eller fanns de som nyckelringar.

Hade dina barn dessa små troll i sina gömmor, vem vet de kanske även

nu är aktuella som en liten leksakspryl för ditt barn eller barnbarn.

Oftast kommer och går vissa leksaker under årens gång och inte hinner

man med och bevaka allt som pulsera runt en........
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskade dessa troll när jag var barn, hade många! Jag har ett kvar som jag har framme,tycker fortfarande om dem..men jag leker inte med dem längre, hihi, det får Ebba göra.