Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 september 2010

Det bidde ingen väst !

NÄÄ , det bidde ingen väst och det var inte meningen heller.
Var och inhandlade lite tyg , för nu skulle jag minsann prova på och sy mig en väska.

Utan mönster , knåpade jag ihop denna väska.

DESIGN ALA MOR I STUGAN


MYS I HELGEN


Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Angående dagens møysommelige telefon - plager trodde jeg kanskje Sverige var kommet lenger enn oss her i lille Norge. Kommet tilbake til tanken om at mennesket ikke helt kan erstattes og gamle tider igjen. :) Det har dere tydeligvis ikke . Vederstyggelig, tenker jeg og er fullstendig enig med deg.

Så til innlegget om dine design evner. Det er vel ikke lenge før du kommer med din egen blogg på området? Den så jo riktig så bra ut som veske, kanskje ikke som vest. Du burde fortsette på den vegen, er tanken min.

En riktig god og fargerik helg til deg "Mor i Stugan" fra en av dine design - fan i Trondheim, lille Norge.