Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

03 oktober 2010

Myvcket höst idag !

Det är så mycket höst idag..

Inte den där hösten som gör att man vill dra täcket över huvudet och somna om utan den där
vackra, klara, kalla fina hösten som gör att

livet är ganska härligt.


Jag hoppas att soolens strålar ramlar ner på er idag så att ni får se
alla vackra färger som hösten tar med sig i OKTOBER.
Ha en fin SÖNDAG på alla vis.........













Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Nettan sa...

Ja, visst är det härligt med riktigt höstväder. Vi har varit ute och gått i skogen hela familjen med lilla vovven som fyller 1 år idag. Ungarna har gömt sig och hon har letat och ätit godis. :-)

Ha en skön dag själv!