Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 januari 2010

Änglar för samlare !

Änglakanna

En helt underbar änglakanna av porslin , som man kan använda sig av kalla drycker eller som vas eller bara som prydnad.

Är ca. 20 cm hög.

Detta är ett "måste" för ängla-samlare.......




Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Bara älska änglar,,förr hade jag änglar hängandes i takbjälkarna i köket,,men tyvärr elda vi med vedspis så ack va skitiga dom blev till slut.. men till jul få dom komma upp en runda...men dom gm. bilderna på änglar är väl finast..?
Have a lovely helg =0)
kramen wivi

Ancan sa...

änglar finns...men dom är små, det är sällan dom syns, men då o då...

Mkt snygg kanna !