Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 januari 2010

Vågar jag använda Colgate !

Man får väl be upp till Gudarna , så att man inte blir så här bara för att man använder Colgate.

Jag blev i och för sig inpräntad som barn att använda salt på min tandborste för att få vitare tänder.

Men det har absolut inte hjälpt mig att få vitare tänder.

Vad det beror på , ja det vet jag inte.

Men knepen är många och jag tar gärna emot roliga tips för att hålla tänderna vita.....




Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Kompisens lilla dotter OLGA SKREK SIG HALVT FÖRDÄRVAD EN GÅNG I BUTIKEN, HON VILLE INTE ALLS HA bAMSETANDKRÄM UTAN JUST EN COLGATE...
Varfär??? undrar modern och jag.
Förklaringen kom när lilla Olga snyftade fram...det står mitt namn på den!

cOLGAte....