Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 januari 2010

Dags att köpa ny sängkläder !

Det skulle kanske vara ännu roligare att ha sin egen kropp på sina lakan.

Det kanske är något som kommer framöver.

Men om det är så speciellt snyggt vet jag inte.

Men en roligt grej kanske för en del......



Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Ancan sa...

Vilken mardröm :)

Jag tror jag behåller mina vanliga ett tag till ...

vita drömmar och svarta tassar sa...

Jag tror jag håller med =)
Däremot ska jag nog köpa nya täcken om vinten ska hålla i sig! Då är det inte så mysigt att bo i ett råtthål så dragit så jag fönar håret vid golvspringorna...
I dag va det tungt att plumsa i snön men det är tur man måste ut o röra sig
Ha en koselig dag
Kramen på dig