Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 januari 2010

Äntligen Fredag !

Helgen längtar väl dom flesta av oss till , åtminstone för de som jobbar under veckan.

Det finns ju dom stackarna som faktiskt inte är ledig varje helg också.

Däremot betyder väl inte helgen jämt fest , det gör det väl för den yngre befolkningen , men det har jag liksom inget intresse av.

Vill ha lugn och ro , helst.

Även om det är kul ibland med fest förstås , men då hemma hos någon vän eller hemma hos sig själv.

Inte på krogen.

Ålderstecken eller hur.......





Kram Mor I Stugan

Inga kommentarer: