Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 januari 2010

Kandelabrar på Antikrundan !



Ja , ikväll blir det spännande och se om jag är med på Antikrundan.
Var i Sävsjö den 26/8 förra året och hade med mig två stora kandelabrar som väger 10 kg styck , för att få dessa värderade,
och det hela slutade med att jag skulle filmas med mina kandelabrar .
Så jag är lite spänd inför kvällen , om jag är med eller inte .
För till saken hör att när de hade filmat klart , så hade jag tydligen fått totalt hjärn släpp , för jag kom inte ihåg ett smack av vad han sagt till mig.
Men men , är jag inte med så har ni i allafall bildbevis ovanför...........
Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vi ska titta! Barnen ska t o m få vara uppe lite längre tack vare att Farmor kommer med på tv.
kram

Bestemor Drillo sa...

å synd jeg får ikke svensk TV!
Spennende ! Klem!

Anonym sa...

dom missade dej....