Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

13 januari 2010

Tänker på dem som fryser !

Något som håller dig varm om tårna.

Nu slipper du frysa om tårna om du ska på bandy eller annan utomhusaktivitet.

Nu finns det en batteridriven strumpa som värmer tåpartiet med hjälp av inbyggd värmeslinga.
Strumpan drivs av ett vanligt LR20/D batteri.

Eller tänk dig alla torghandlare som står ute i ur och skur.
Det måste ju vara toppen att ha såna här strumpor på fötterna då.......






Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

jag vågar nog inte köpa sådana, tänk om det blir ngn slags kortslutning och jag får strömchocker i tårna :=0