Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 januari 2010

Senil !


Vet ni vad jag nyss gjorde.

Nej det är klart att ni inte vet det, men då skall jag berätta det för er.

Jo , jag gick till datorn , från köket ,hade redan tagit på mig ett par glasögon i köket.

Har alltid även ett par liggandes vid datorn.

Och jag sätter mig i stolen och tar mina dataglasögon , och skall sätta på mig dom.

*Ler* då upptäcker jag ju att jag redan har ett par på näsan.

Tala om senil, demens och allmänt glömsk och gaggig.

Tur man kan skratta åt sig själv.

Annars skulle man kanske deppa ihop........
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Senil är vi nog alla lite då och då. Jag kan glömma vad jag ska hämta bara att gå från vårt kök ner till källaren. Fin bild på kaffet förresten. Är det du som skrivit så fint i skummet?