Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 januari 2010

Tankar om att fylla år !

Tänk , när man var yngre och mindre , då såg man framemot sin födelsedag.

Det gör man absolut inte nu för tiden.

Nu är man både äldre och större *ler*.

Det var bättre förr , har ni hört den förrut.

På den gamla goda tiden , då man var ung och pigg och vig i kroppen.

Nu är man bara gammal , trött och stel som en pinne *ler*.

Skämt åsido , det här skulle ju handla om att fylla år och bli äldre , kan sammanfatta mina tankar med.

Att det var roligare att fylla år när man var 10 år än nu när man är "fullvuxen"......





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: