Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 januari 2010

I en annan del av Köping !

Imorgon söndag, 10/1 , börjar en ny säsong av I en annan del av Köping.

Nya avsnitt blir det.

Jag älskar detta programmet och förstås människorna i det.

Har sett alla avsnitten som har sänts med dessa underbara människorna.

Dom är så härliga och denna Linda , denna glada människan.

Så i morgon sitter jag bokad framför tv:n........





Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tittar också gärna, verkligen underbara människor..

Ancan sa...

samma sak här - fantastiskt program.
O med en älsklig "lillebror"(numera 40) som även han är mongoloid - så VET jag hur underbara dessa människor är. O jag är glad att fler får veta det - genom detta härliga program!!!