Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 februari 2010

En kram till ALLA !

KRAM
En liten kram behöver alla nån gång i mellan åt.

Den som aldrig får en kram måste nog känna sig ensamma.

Därför vill jag IKVÄLL dela ut en liten kram till alla er som inte har

någon att krama om......
Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Ancan sa...

Du får en tillbaka direkt <3

Kamerasamleren sa...

Stilig og oppfinnsomt illustrert! Kjempebra til den som står bak og deg som også sender den videre.

Jeg tar i mot klemmen selv om jeg har noen å klemme, det blir aldri for mye av det tror jeg. Sender også en tilbake til deg "i Stugan" fra Trondheim.

Fotspår i sanden sa...

Skickar en kram tillbaka till dig!