Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 februari 2010

Inte lätt att bli gammal och gå på puben !


En kompis var på puben igår, när hon plötsligt insåg att hon desperat behövde fisa.

Musiken var riktigt , riktigt hög , så hon timade mina pruttar med soundet.

Efter ett par låtar , började hon känna mig bättre.

Hon avslutade min drink och märkte att alla stirrade på henne.

Då hon mindes plötsligt att , hon lyssnade på sin iPod......
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Den var kjempebra, synes jeg. :) Ikke lett å holde på det en ikke har i hendene...

Takk for svensk teknologisk hjelp igjen, ser ut for at denne oversetteren fungerer. :)