Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 februari 2010

Fundersam !

Jag kan bara skratta lite tyst för mig själv när jag ser denna otroligt byggda trapp.

Frågan är bara vart leder den tro.

Jag kan väl aldrig tro att det finns en ritning någonstans.

Men håll med om att det får en att bli lite glad i sinnet.......



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Tusen takk for veiledningen angående oversetteren. Håper jeg får denne til å fungere på bloggen, har forsøkt mange uten å lykkes særlig med det.

Håper å få litt tid til gode i morgen, de har feiret meg i flere dager nå :) og i tillegg har vi et barnebarn på besøk. Litt lite tid og ro til gode. Det kommer nok.

Tusen takk igjen og jeg synes ikke at du "blander deg inn." :) Takk igjen!